logo

Naujasis Mitsubishi Outlander
Plug-in Hybrid

DIZAINAS

Aptakios formos modelis „Mitsubishi Outlander“ su įkraunamąja hibridine sistema (PHEV) ir išraiškingo dizaino priekinėmis grotelėmis nepaliks abejingų, kad ir kur būtumėte. Įvertinkite modelio išorės dizainą – nuo elegantiškų LED priekinių žibintų iki elektra valdomų bagažinės durelių.

7 PRIEŽASTYS RINKTIS HIBRIDINĮ AUTOMOBILĮ „OUTLANDER PHEV“

foto

DINAMIŠKA APSAUGA

Patraukli išvaizda ir aukštesnis saugumo lygis

Modelio „Outlander PHEV“ priekyje integruota unikalaus dizaino dinamiška apsauginė konstrukcija, užtikrinanti didesnę pėsčiųjų ir keleivių apsaugą. Be to, įtaisėme viršutines groteles ir buferį, suteikiančius automobiliui sportiškesnę išvaizdą ir užtikrinančius geresnes aerodinamines savybes.

foto

LED PRIEKINIAI ŽIBINTAI IR LED DIENOS ŽIBINTAI

Geriau matomas kelias

Stilinguose priekiniuose žibintuose įtaisytos LED lemputės, kurios automatiškai reguliuojamos atsižvelgus į automobilio apkrovą, greitį ir stabdymą. Tai reiškia, kad šviesos spindulys visada bus nukreiptas ten, kur reikia, ir neakins iš priekio artėjančių vairuotojų. LED rūko žibintai apšviečia kelią baltos spalvos šviesa, taigi užtikrinamas geresnis matomumas. LED dienos žibintai įsijungia automatiškai, kai automobilis pajuda iš vietos, tad kelyje jus pastebės kiti vairuotojai, pėstieji ir dviratininkai.

foto
foto

LENGVA PAKRAUTI IR IŠKRAUTI DAIKTUS

Modelyje „Outlander PHEV“ įtaisytos elektra valdomos bagažinės durelės. Dureles paprasta valdyti prietaisų skydelyje esančiu mygtuku, ant bagažinės durelių įtaisytu mygtuku arba automobilio rakteliu su nuotolinio valdymo pulteliu.

foto

ITIN GERAS MATOMUMAS

Automobilyje įtaisyti jutikliai aptinka lietaus lašus, fiksuoja apšvietimo lygį ir, prireikus, automatiškai įjungia priekinio stiklo valytuvus ar automobilio žibintus.

foto
foto

LENGVAI TVIRTINAMI STOGO SKERSINIAI IR PRIEDAI

Modeliui „Outlander PHEV“ skirti stogo bėgeliai puikiai dera prie elegantiško automobilio dizaino. Be to, prie jų lengvai pritvirtinsite šiam modeliui skirtus priedus, pavyzdžiui, stogo skersinius ar dviračių laikiklius.

foto

GERESNĖS AERODINAMINĖS SAVYBĖS AUTOMOBILIO GALE

Automobilio gale įtaisytas aptakas nėra tik stiliaus elementas. Jis padeda nukreipti oro srautą žemyn ir taip užtikrina geresnes automobilio aerodinamines savybes.

foto

INTERJERAS

Erdviame „Mitsubishi Outlander PHEV“ automobilyje mėgausitės visiška tyla. Įvertinkite modelio salono savybes: nuo 8 colių įstrižainės ekrano iki prabangių stiliaus elementų, pavyzdžiui, patogios formos sėdynių ir pažangiosios garso sistemos.

foto

Nepraraskite ryšio su Jus supančiu pasauliu

Dideliame centriniame prietaisų skydelyje yra integruota garso sistema „Smartphone Link Display Audio“ (SDA). Ši informacijos ir pramogų sistema valdoma 8 colių įstrižainės ekranu. Be to, ji leidžia naudotis navigacijos sistema ir pasižymi greitesniu procesoriumi, taigi informacija parsiunčiama itin greitai. Dideliame ekrane galėsite patogiai peržiūrėti garso sistemos ir kelionės informaciją, pavyzdžiui, sunaudojamos energijos kiekį ir likusį nuvažiuoti atstumą. Jei to dar ne gana, sistema SDA leidžia susieti išmanųjį telefoną su automobilio kompiuteriu naudojant programėles „Apple CarPlay™“ arba „Android Auto™“, taigi galėsite naudotis visomis pamėgtomis programėlėmis.

foto

Sodresnis, geriau suderintas garsas

Šią integruotą garso sistemą sukūrėme specialiai modeliui „Outlander PHEV“. Priekyje sumontuoti aukštųjų dažnių garsiakalbiai ir likę automobilio salone išdėstyti septyni garsiakalbiai užtikrina sodresnį, geriau suderintą garsą. Taigi automobilyje mėgausitės geresne nei daugumos namams skirtų garso sistemų garso kokybe.

foto
foto

Itin erdvus salonas

Modelyje „Outlander PHEV“ įtaisytos didelės durys, taigi į jį patogu įsėsti ir iš jo išlipti. Automobilio salonas yra itin erdvus – jame numatyta daug laisvos erdvės kojoms ir virš keleivių galvų, tad kelionėje niekad nebus ankšta.

foto

Patogios, gerą atramą užtikrinančios sėdynės

Kūną apglėbiančios priekinės sėdynės pasižymi ne tik sportiškesne forma: atsisėdę, pastebėsite ir daugiau pagerinimų, tokių kaip gilesnio kontūro šoninės dalys, unikalaus dizaino elektra valdoma vairuotojo sėdynės juosmens atrama. Be to, automobilyje įtaisėme atnaujinto dizaino patogesnes ir geresnę atramą užtikrinančias galines sėdynes.

foto
foto

Lengvai pervešite kalnų dviračius

Modelio „Outlander PHEV“ 463 l tūrio bagažinėje tilps visi norimi vežti daiktai, pavyzdžiui, lagaminai ar vaikiški vežimėliai. Galines sėdynes galima nulenkti, taigi bagažinėje užteks vietos kalnų dviračiams vežti. Be to, po bagažinės grindimis palikta laisva vieta įkrovimo laidui.

foto

Įkraukite įvairius prietaisus

Modelyje „Outlander PHEV“ įtaisyti du USB prievadai su įkrovimo funkcija, kuriais patogiai naudotis galės tiek priekyje, tiek gale sėdintys keleiviai. Prie lengvai pasiekiamo priekinio USB prievado galima prijungti įvairius prietaisus, norint juos įkrauti ar leisti muziką.

foto
foto

Sušildykite saloną nepaleidę variklio

Elektrinis šildytuvas veikia kartu su elektriniu karštą vandenį cirkuliuojančiu siurbliu, taigi sušildo automobilio saloną ir tada, kai variklis neveikia, pavyzdžiui, kai naudojami elektriniai varikliai. Automobilio saloną galėsite sušildyti ir ankstyvą rytą, ir vėlyvą vakarą, nesukėlę jokių nepatogumų kaimynams. Kai lauke itin šalta, elektrinis šildytuvas gali būti naudojamas kartu su įprastu variklio generuojamą šilumą paskirstančiu šildytuvu.

foto

Šiltos rankos šaltais rytais

Šildomo vairo jungiklis patogiai įtaisytas centriniame prietaisų skydelyje. Vos jį įjungsite, pajusite malonią nuo vairo sklindančią šilumą. Ši funkcija puikiai praverčia šaltais žiemos rytais.

foto
foto

Sekite automobilio įkrovos lygį

Prietaisų skydelyje įtaisytame jutikliniame ekrane pateikiami įvairūs įkraunamosios hibridinės sistemos duomenys, pavyzdžiui, likęs nuvažiuoti atstumas, atstumas, kurį įveiksite su esamu baterijos įkrovos lygiu, taip pat energijos paskirstymo duomenys.

foto

Stebėkite sunaudojamos energijos kiekį

Modelyje „Outlander PHEV“ numatyta efektyvi energijos valdymo sistema leidžia naudotis visais elektra valdomais prietaisais tuo pat metu. Pavyzdžiui, vairuodami automobilį, galite įkrauti jo bateriją, taigi nebereikės rūpintis dėl oro kondicionavimo ar garso sistemų sunaudojamos energijos. Ekrane pateikiami energijos paskirstymo duomenys ir numatoma įkrovimo trukmė.

foto
foto

Mažesnis poveikis gamtai

Paspaudus specialų automobilyje įtaisytą mygtuką, užtikrinamas itin efektyvus elektros variklių, įprasto variklio ir oro kondicionavimo sistemos veikimas. Automobilyje įtaisytas indikatorius realiuoju laiku pateikia glaustą informaciją apie Jūsų kelionės poveikį gamtai. Kuo daugiau žalios spalvos lapelių matote indikatoriaus ekrane, tuo geriau.

VAIRAVIMAS

Su modeliu „Mitsubishi Outlander PHEV“ galėsite mėgautis dar didesniu vairavimo malonumu. Du elektros varikliai ir pažangusis benzininis variklis veikia išvien, užtikrindami optimalų važiavimą. Išbandykite šį dinamišką, technologiškai pažangų miesto visureigį patys.

foto

PASIRENGĘS NUOTYKIAMS

Modelis „Outlander PHEV“ pasižymi visomis miesto visureigiams būdingomis savybėmis, pavyzdžiui, aukštai įtaisyta vairuotojo sėdyne ir didele prošvaisa, taigi galėsite patogiai važiuoti duobėtais keliais ar nelygia danga. Įspūdingas greitėjimas, dinamiškas valdymas, erdvus salonas ir bagažo erdvė – šis miesto visureigis yra itin galingas ir funkcionalus.

foto

DIDESNĖ ELEKTROS VARIKLIŲ GALIA

Ant modelio „Outlander PHEV“ priekinės ir galinės ašių įtaisyti du technologiškai pažangūs elektriniai varikliai. Veikdami išvien, jie užtikrina didesnį galingumą ir leidžia išvystyti iki 135 km/h (83 mph) greitį, naudojant tik elektros energiją. Be to, automobilis važiuoja sklandžiau, netrūkčioja perjungiant pavaras ir yra itin tylus.

foto
foto

NEĮTIKĖTINAS STABILUMAS BET KOKIOMIS SĄLYGOMIS

Modelis „Outlander PHEV“ yra vienintelis automobilis su keturių varančiųjų ratų sistema ir dviem elektros varikliais bei automobilių gamintojo „Mitsubishi“ sukurta unikalia integruota automobilio dinamikos kontrolės sistema S-AWC (angl. Super All Wheel Control). Priekinis ir galinis varikliai optimaliai kontroliuoja kiekvieno rato važiavimo ir stabdymo jėgą. Automobiliuose su įprasta keturių varančiųjų ratų sistema tai neįmanoma. Dėl šios priežasties modelis „Outlander PHEV“ užtikrina didesnį stabilumą ir daugiau kontrolės bet kokiomis sąlygomis.

foto

KAIP VEIKIA S-AWC SISTEMA?

Mūsų sukurta unikali integruota automobilio dinamikos kontrolės sistema S-AWC veikia išvien su aktyviąja kontrolės posūkiuose sistema (angl. Active Yaw Control, AYC), aktyviąja stabilumo kontrolės sistema (angl. Active Stability Control, ASC) ir stabdžių antiblokavimo sistema (angl. Anti-Lock Brake System, ABS), kad būtų užtikrinamas patogus vairavimas ir geresnė važiavimo kokybė.

foto
foto

GERESNIS RATŲ SUKIBIMAS

Paspaudę centriniame prietaisų skydelyje naujai įtaisytą važiavimo režimo mygtuką, pagerinsite savojo „Outlander PHEV“ automobilio ratų sukibimą ir stabilumą bekelės sąlygomis. Laikykite mygtuką paspaudę tol, kol informaciniame ekrane išvysite norimo režimo pavadinimą. Rinkitės sportinį („Sport“), ekonomišką (ECO), įprastą („Normal“), slidžiai kelio dangai pritaikytą („Snow“) ar ratų blokavimo („Lock“) režimą.

foto

IŠMANIOSIOS SISTEMOS SAUGESNIAM VAŽAIVIMUI

Pažangi saugos technologija užtikrina saugesnį ir patikimesnį vairavimą kelyje ir stovėjimo aikštelėse, dieną ir naktį. Išmanieji jutikliai, stebintys aplinką ir įspėjantys vairuotoją apie gresiančius pavojus, aktyviosios sistemos, padedančios valdyti automobilį, ir patikimos pasyviosios saugos sistemos lemia neįtikėtiną modelio „Outlander PHEV“ saugumą įvairiomis sąlygomis.

foto
foto

GERAS MATOMUMAS VOS PER KELIAS MINUTES

Priekiniame stikle įtaisyti šildymo elementai greitai pašalina ledą ar susikaupusį kondensatą. Priekinį stiklą nuvalysite daug greičiau, nei naudodami įprastą šildytuvą.

foto

LENGVAI ĮJUNGIAMAS STOVĖJIMO STABDYS

Automobilyje įtaisytas elektroninis stovėjimo stabdys (EPB) naudojamas vietoje įprastos rankinio stabdžio svirties. Norėdami įjungti stabdį, kilstelėkite jungiklį į viršų, o norėdami jį išjungti – spustelėkite jungiklį žemyn. Sistema „Brake Auto Hold“ (BAH) padeda lengvai įjungti stovėjimo stabdį, kai tenka dažnai sustoti.

foto
foto

LENGVAI PASTATYTKITE SAVĄJĮ „OUTLANDER PHEV“

Modelyje „Outlander PHEV“ įtaisytos keturios vaizdo kameros generuoja vaizdą 360 laipsnių kampu, taigi matysite iš visų pusių esančias kliūtis. Su šia sistema pastatyti automobilį yra itin lengva.

TECHNOLOGIJOS

Modelis „Mitsubishi Outlander PHEV“ yra techniškai pažangiausias automobilių gamintojo „Mitsubishi Motors Corporation“ (MMC) sukurtas miesto visureigis.

„Outlander PHEV“ yra įkraunamasis hibridinis automobilis. Jame įtaisytas itin efektyvus 2,4 l darbinio tūrio benzininis variklis ir du elektriniai (EV) varikliai. Skaitykite daugiau apie pažangiąsias sistemas, dėl kurių šis miesto visureigis išsiskiria iš kitų elektrinių automobilių.

foto

Ateities technologijos šiandien

Modelyje „Outlander PHEV“ įrengtas benzininis variklis naudojamas įprastam važiavimui, o du elektriniai varikliai užtikrina tylesnes ir pigesnes keliones. Automobilyje įtaisytos pažangiosios sistemos sklandžiai perjungia įprastą ir elektrinį važiavimo režimą, užtikrindamos optimalų efektyvumą.

foto

Vienas įprastas ir du elektriniai varikliai

„Outlander PHEV“ yra pirmasis pasaulyje pažangiąja elektrinės pavaros (EV) technologija pagrįstas miesto visureigis, nustatantis naujus aukštesnės klasės hibridinių automobilių standartus. Jame įtaisyti du elektriniai varikliai – po vieną ant priekinės ir galinės ašių. Pasirinkus elektrinį važiavimo režimą, automobilis važiuoja ne tik sklandžiai, bet ir neįtikėtinai tyliai. Be to, važiuojant elektriniu režimu, nenaudojami degalai ir į aplinką neišmetama CO2.

foto

Efektyvios inovacijos

Pažangiajame įkraunamajame hibridiniame automobilyje įtaisyta įmantri elektrinės pavaros (EV) sistema su galingesniu elektriniu varikliu automobilio gale ir efektyviau degalus naudojančiu įprastu varikliu. Ši sistema užtikrina puikią energijos naudojimo kontrolę, itin tylų ir sklandų važiavimą bei įspūdingą sukimo momentą.

foto

Keturių varančiųjų ratų sistema su dviem elektriniais varikliais ir S-AWC sistema

Ant priekinės ir galinės ašių sumontuoti elektriniai varikliai užtikrina itin dinamišką keturių varančiųjų ratų sistemos veikimą, o S-AWC sistema – nepriekaištingą stabilumą ir intuityvų, lengvą automobilio valdymą. 

foto

Naujasis 2,4 l darbinio tūrio variklis

Itin efektyvus, Atkinsono ciklo technologija pagrįstas variklis su ilgesniu išsiplėtimo taktu užtikrina efektyvų degalų naudojimą ir mažą išmetamo CO2 kiekį. 

foto

Generatorius

Didelio našumo generatorius variklio galią paverčia elektros energija, naudojama baterijai įkrauti ir, prireikus, elektriniams varikliams maitinti. 

foto

Priekinio elektrinio variklio galios paskirstymo blokas (PDU) ir galinio elektrinio variklio kontrolės blokas (EMCU)

Šie išmanieji kontrolės blokai užtikrina didesnį energijos naudojimo efektyvumą, optimalią elektrinių variklių kontrolę ir didžiausią sukimo momentą, pasiekiamą greičiau nei su įprastu 3,0 l darbinio tūrio benzininiu varikliu. 

foto

Baterija

Didelės talpos 13,8 kWh baterija yra įtaisyta po automobilio grindimis, siekiant palikti kuo daugiau laisvos vietos salone ir nuleisti svorio centrą. Dėl šios priežasties automobilis yra saugesnis ir jį lengviau valdyti. Baterijoje sukaupta energija gali būti naudojama išoriniams prietaisams įkrauti.

foto

Elektrinis važiavimo režimas

Naudojant tik elektrinius variklius
Elektriniai varikliai naudoja baterijoje sukauptą energiją, taigi nenaudojami degalai ir į aplinką neišmetamas CO2. Šis važiavimo režimas leidžia mėgautis tyliomis, aplinką tausojančiomis ir maloniomis kelionėmis. Važiuojant šiuo režimu, didžiausias išvystomas greitis siekia 135 km/h (83 mph).
KELIONĖMS MIESTE IR NEDIDELIEMS ATSTUMAMS.

foto

Važiavimo režimas „Series Hybrid Mode“

Elektriniai varikliai + benzininio variklio pagalba
Važiuojant šiuo režimu, elektriniai varikliai naudoja benzininio variklio generuojamą energiją. Benzininio variklio generuojama energija naudojama baterijai įkrauti ir padėti automobiliui greitėti bei įveikti įkalnes.
KELIONĖMS UŽMIESTYJE.

foto

Važiavimo režimas „Parallel Hybrid Mode“

Benzininis variklis + elektrinių variklių pagalba
Važiuojant šiuo režimu, benzininis variklis naudojamas važiuoti didesniu greičiu ir kitais atvejais (kai reikia daugiau galios). Esant sudėtingoms sąlygoms, taip pat įjungiami ir elektriniai varikliai.
VAŽIUOJANT GREITKELIU.

BATERIJOS ĮKROVIMO BŪDAI

Įkraunamajame hibridiniame automobilyje (PHEV) įrengtas įprastas ir elektriniai varikliai. Elektriniams varikliams naudojama baterija, kurią galima įkrauti prijungus automobilį prie išorinio maitinimo šaltinio. Įkrauti bateriją patogu ir lengva: prijunkite automobilį prie buitinio kištukinio lizdo, specialaus namuose įrengiamo įkroviklio ar viešosios įkrovimo stotelės.

foto

7 VALANDOS

Įprastas kištukinis lizdas
Naudodami automobilio bagažinėje patogiai laikomą įkrovimo laidą, prijunkite automobilį prie įprasto kištukinio lizdo.

foto

4 VALANDOS

Specialus įkroviklis
Įtaisykite specialų įkroviklį namuose arba įkraukite automobilį viešosiose įkrovimo stotelėse.

foto

25 MINUTĖS

Įkroviklis „Quick Charger
Įkraukite bateriją iki 80 % vos per 25 minutes degalinėse ir pagrindiniuose keliuose esančiose stotelėse.

SAUGUMAS

Siekiame gaminti automobilius, užtikrinančius Jūsų ir Jūsų artimųjų saugumą. Sužinokite daugiau informacijos apie automobilyje įdiegtas išmaniąsias saugos sistemas (pavyzdžiui, apie nukrypimą nuo eismo juostos įspėjančią sistemą su nematomos zonos stebėjimo funkcija), kurios užtikrina aukštesnį modelio „Mitsubishi Outlander PHEV“ saugumo lygį.

foto

IŠLAIKYKITE SAUGŲ ATSTUMĄ IKI KITŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ

Automobilyje yra įtaisyta sistema, padedanti išlaikyti saugų atstumą iki priešais esančios transporto priemonės. Jei priešais esanti transporto priemonė yra per arti, sumažina greitį arba sustoja, sistema ACC automatiškai sumažina jūsų automobilio greitį arba sustabdo automobilį. Su šia sistema galėsite būti ramūs, ypač važiuodami spūstyje.

foto

AUTOMATINIS STABDYMAS SIEKIANT IŠVENGTI SUSIDŪRIMO

Automobilyje įdiegta sistema FCM, veikianti kartu su vaizdo kameromis ir lazeriniu radaru, matuoja atstumą iki priešais esančios transporto priemonės ir jūsų važiavimo greitį. Sistemai nustačius susidūrimo pavojų, įjungiamas garsinis įspėjamasis signalas ir automatiškai sumažinamas jūsų automobilio važiavimo greitis.

foto
foto

Įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos

Ši išmanioji funkcija garsiniu ir vaizdiniu signalais įspėja vairuotoją apie automobilio nukrypimą nuo eismo juostos neįjungus posūkio signalų.

foto

Priekinių žibintų spindulio kontrolė

Kad vairuoti naktį būtų lengviau, automobilyje įdiegta sistema, aptikusi iš priekio artėjančias transporto priemones, automatiškai perjungia tolimąsias ir artimąsias šviesas. Prasilenkus, sistema automatiškai įjungia tolimąsias šviesas, taigi jums nebereikės nukelti rankų nuo vairo.

foto
foto

Jokių nematomų zonų persirikiuojant

Automobilyje įtaisyti radaro jutikliai aptinka nematomoje zonoje esančias transporto priemones. Jei ketinate persirikiuoti ir sistema aptinka nematomoje zonoje esančią transporto priemonę, įsižiebia atitinkamos pusės šoninio vaizdo veidrodėlyje įtaisytos lemputės ir pasigirsta garsinis įspėjamasis signalas.

foto

Pasitikėkite savimi važiuodami atbuline eiga

Jei įjungus atbulinę pavarą galiniame buferyje įtaisyti radaro jutikliai aptinka artėjančią transporto priemonę, informaciniame lange pasirodo įspėjimas, pasigirsta įspėjamasis signalas ir įsižiebia abiejuose šoninio vaizdo veidrodėliuose įtaisytos lemputės.

foto
foto

Pastatyti automobilį kaip niekad paprasta

Visose modelio „Outlander PHEV“ pusėse įtaisytos nedidelės vaizdo kameros leidžia stebėti vaizdą automobilio priekyje, gale ir šonuose. Remdamasi surinktais duomenimis, aplinkos stebėjimo iš visų pusių sistema (angl. „Multi Around Monitor“) pateikia automobilio vaizdą iš viršaus, taigi padeda geriau orientuotis aplinkoje ir saugiau pastatyti automobilį.

foto

Jokių netikėtų automobilio šuolių į priekį

Kad būtų išvengta susidūrimų statant automobilį, įsijungia garsinis ir vaizdinis įspėjamasis signalas, kai priekiniai arba galiniai jutikliai aptinka netoliese esančias kliūtis. Sistema taip pat kontroliuoja automobilio greitėjimą ir padeda išvengti susidūrimo, netyčia paspaudus greičio pedalą.

foto
foto

Salonas su apsauginiu rėmu

Modelis „Outlander PHEV“ pagamintas remiantis pažangiąja kėbulo technologija „Reinforced Impact Safety Evolution“. Taikant šią technologiją, automobilio kėbulas sustiprinamas kritiniuose taškuose, taigi, įvykus susidūrimui, kėbulo konstrukcija efektyviai nukreipia ir sugeria smūgio jėgą. Su šiuo automobiliu galite jaustis saugūs kiekvienoje kelionėje.

2.4L 4WD PHEV 225 AG AT INSTYLE 2.4L 4WD PHEV 225 AG AT INSTYLE SPORT
MATMENYS IR SVORIS
Ilgis (mm) 4 695 4 695
Plotis (mm) 1 800 1 800
Aukštis (mm) 1 710 1 710
Ratų bazė (mm) 2 670 2 670
Prošvaisa (mm) 190 190
Automobilio masė (kg) 1 890 1 900
Bendra automobilio masė (kg) 2 390 2 390
Sėdimos vietos 5 5
VIDAUS DEGIMO VARIKLIS
Variklio tipas 4B12 DOHC MIVEC 4B12 DOHC MIVEC
Emisijų klasė Euro6d Euro6d
Variklio darbinis tūris (cc) 2 360 2 360
Maks. galia (kW(PS)/rpm) 99 (135)/4 500 99 (135)/4 500
Maks. sukimo momentas (N・m(kgf・m)/rpm) 211 (21.5)/4 500 211 (21.5)/4 500
Vidutinės degalų sąnaudos (l/100km) 1.8 1.8
Elektros sunaudojimas (NEDC) (Wh/km) 148.0 148.0
Elektros sunaudojimas (WLTP) (Wh/km) 169.0 169.0
Eksploatavimo laikas naudojant elektrą (WLTP) (km) 57.0 57.0
CO2 (g/km) 40 40
PRIEKINIS ELEKTRINIS MOTORAS
Maks. galia (kW(PS)/rpm) 60 (82) 60 (82)
Maks. sukimo momentas (N・m(kgf・m)/rpm) 137 (14.0) 137 (14.0)
GALINIS ELEKTRINIS MOTORAS
Maks. galia (kW(PS)/rpm) 70 (95) 70 (95)
Maks. sukimo momentas (N・m(kgf・m)/rpm) 195 (19.9) 195 (19.9)
DEGALŲ SISTEMA
Degalų bako talpa (L) 43 43
Baterija Lithium-Ion Lithium-Ion
Elektrinio akumuliatoriaus įtampa (V) 300 300
Elektrinio akumuliatoriaus talpa (kWh) 13.8 13.8
GALIA
Maks. greitis (km/h) 170 170
Apsisukimo spindulys (m) 5.3 5.3
Galimas priekabos svoris (su stabdžiais) (kg) 1 500 1 500
PAKABA
Priekinė pakaba Spyruoklinės su švaistikliu Spyruoklinės su švaistikliu
Galinė pakaba Lingių spyruoklės Lingių spyruoklės
TRANSMISIJA
Transmisija Automatinė (VVT) Automatinė (VVT)

UŽSISAKYTI SKAMBUTĮ

Vardas Pavardė
El. paštas
Telefono numeris
Miestas
Sutinku su privatumo politika