logo

MESKITE IŠŠŪKĮ NEPALANKIAUSIOMS
SĄLYGOMS

DIZAINAS

Solidi, išraiškinga išvaizda spinduliuoja neprilygstamą rafinuotumą, patikimumą ir efektyvumą
kelyje – nuo įspūdingo priekio iki itin patrauklaus galo – modelis OUTLANDER žada neprilygstamą
miesto visureigio vairavimo malonumą.

NAUJOJO DIZAINO KONCEPCIJA

Automobilių gamintojo „Mitsubishi Motors“ sukurta automobilių priekio dizaino koncepcija „Dynamic Shield“ yra pagrįsta ankstesnių modelių „Pajero“ ir „Lancer Evolution“ dizaino funkcionalumu. Juodas intarpas centre simbolizuoja galią ir efektyvumą. Šį dekoratyvinį elementą iš abiejų pusių supa tvirti apsauginiai elementai, užtikrinantys žmonių ir automobilio apsaugą.

Kuriant dizainą, dėmesys buvo skiriamas ne tik formai, bet ir funkcionalumui, taigi šia dizaino koncepcija bus grindžiamas visų būsimų „Mitsubishi“ modelių priekio dizainas. Remiantis šia koncepcija, bus kuriamas skirtingų klasių automobilių priekio dizainas.

foto

MODELIS OUTLANDER – DINAMIŠKO STILIAUS ĮSIKŪNIJIMAS

Didelė juoda kaukė automobilio priekyje kuria sportinio automobilio įspūdį. Siekiant sukurti apsauginį skydą, ją iš trijų pusių (kairiojo ir dešiniojo buferių bei iš apačios) gaubia apsauginiai elementai.
Naujoji dizaino koncepcija yra dinamiška ankstesniosios dizaino koncepcijos, kurią įkvėpė aplinka ir naujausios technologijos ir kuri buvo tobulinama, stengiantis išlaikyti lengvumo įspūdį, interpretacija, išryškinanti „Mitsubishi“ dizaino esmę. Naujasis modelis žymi lūžį „Mitsubishi“ dizaino istorijoje – nuo šio momento dizainas kuriamas siekiant stiprinti prekės ženklo „Mitsubishi Motors“ statusą.

foto

GALINĖS DALIES DIZAINAS

Automobilio priekyje žibintai ir grotelės kuria erdvumo įspūdį. Siekiant subalansuoto dizaino, toks pat erdvumo bei stabilumo įspūdis kuriamas ir automobilio gale. Ankstesniuose modeliuose priekio ir galo dizaino elementai nedengė automobilio šonų, o naujajame modelyje priekiniai apdailos elementai gaubia automobilio šonus, todėl automobilis atrodo platesnis.

foto

AUKŠČIAUSIA KOKYBĖ

Modelį OUTLANDER vairuoti itin malonu – puikia kokybe pasižymintis automobilis greitai ir tiksliai reaguoja į kiekvieną vairuotojo judesį. Erdvus bagažo skyrius ir patogios sėdynės, kokybiškos medžiagos ir kiti neprilygstami patogumai – kiekviena smulkmena apgalvota taip, kad galėtumėte mėgautis savo kelione.

VISIŠKAS KOMFORTAS

Atidarykite modelio OUTLANDER dureles ir pasinerkite į visišką komfortą. Dėmesys kiekvienai smulkmenai – nuo apdailos medžiagų tekstūros iki akcentinių elementų – rodo automobilių gamintojo „Mitsubishi“ dizainerių atsidavimą siekiant suteikti vairuotojui ir keleiviams visiškos prabangos įspūdį. Modelio OUTLANDER salonas yra ne tik patrauklus, bet ir funkcionalus. Čia įrengta dviejų zonų oro kondicionavimo sistema ir lanksčiai reguliuojamos sėdynės, užtikrinančios malonų važiavimą net ir ilgose kelionėse. Vairuotojams daugiau patogumo teikia elektra valdomas bagažinės dangtis ir beraktė valdymo sistema. Jūsų laukia tikras vairavimo malonumas – įsėskite į OUTLANDER automobilį ir įsitikinkite patys.

ERDVUS SALONAS

foto

PATOGIOS TREČIOS EILĖS SĖDYNĖS

Trečiosios eilės sėdynių kamšalas ir spyruoklės užtikrina patogią kelionę. Galite rinktis iš keturių sėdynių atlošų padėčių.

foto

BAGAŽINĖS ERDVĖ

Bagažinės erdvės ilgis gali būti padidinamas 335 milimetrais, nulenkiant į priekį antrosios eilės sėdynių sėdimąsias dalis ir nugarėles, padarant gilią bagažinę su plokščiomis grindimis.

foto

SĖDYNIŲ IŠDĖSTYMAS IR TREČIOSIOS EILĖS SĖDYNĖS

Lengvai ir lanksčiai išdėstysite antrosios ir trečiosios eilių sėdynes, taigi nustatysite beveik bet kokią kombinaciją keleiviams susodinti ir bagažui pakrauti. Jūs netgi galėsite nulenkti galinių sėdynių atlošus ir susikurti itin didelę bagažo erdvę su plokščiu paviršiumi.

DAUGIAU TYLOS

Modelio OUTLANDER kūrėjai stengėsi sumažinti variklio vibraciją ir skleidžiamą triukšmą. Naujojo tipo švytuokline technologija pagrįsta variklio montavimo komponentų sistema sugeria variklio virpesius priekine ir galine kryptimi, pastebimai sumažindama juntamą variklio vibraciją ir triukšmą. Be to, buvo pagerinta modelio OUTLANDER A statramsčio, šoninio vaizdo veidrodėlių ir sandarinimo gumų, t. y. komponentų, dėl kurių girdimas vėjo pasipriešinimo keliamas triukšmas, forma. Naujajame modelyje įrengtas atnaujintas prietaisų skydelis, kilimėliai ir lubų apmušalai, pasižymintys geresnėmis triukšmą mažinančiomis savybėmis. Triukšmas salone buvo dar labiau sumažintas, tinkamai sureguliavus pakabos sistemą ir parinkus naujo tipo padangas.

AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS PRABANGUS INTERJERAS

Prietaisų skydelio priekis ir durelės yra aptraukti minkšta natūralią odą primenančia danga. Prabangūs dekoratyviniai akcentai, kuriantys šį minkštumo įspūdį, yra unikali modelio OUTLANDER kokybiško ir prabangaus salono dalis.

SĖDYNIŲ MEDŽIAGA

„BLACK“ STILIAUS ODA SU SIŪLĖMIS

Pastaba: odinių sėdynių šoninės dalys, atlošo galinė dalis, dalis sėdimųjų paviršių ir galvos atrama aptrauktos dirbtine oda (galinio centrinio porankio šoninės dalys, durelių porankiai ir durelių apdailos elementai taip pat aptraukti dirbtine oda).

„BEIGE“ STILIAUS ODA SU SIŪLĖMIS

Pastaba: odinių sėdynių šoninės dalys, atlošo galinė dalis, dalis sėdimųjų paviršių ir galvos atrama aptrauktos dirbtine oda (galinio centrinio porankio šoninės dalys, durelių porankiai ir durelių apdailos elementai taip pat aptraukti dirbtine oda).

„BLACK“ STILIAUS ODA (LYGI) SU SIŪLĖMIS

Pastaba: odinių sėdynių šoninės dalys, atlošo galinė dalis, dalis sėdimųjų paviršių ir galvos atrama aptrauktos dirbtine oda (galinio centrinio porankio šoninės dalys, durelių porankiai ir durelių apdailos elementai taip pat aptraukti dirbtine oda).

„BEIGE” STILIAUS TEKSTILĖ SU SIŪLĖMIS

„BLACK” STILIAUS TEKSTILĖ SU SIŪLĖMIS

OUTLANDER PAŽADA NEPRILYGSTAMĄ VAIRAVIMO MALONUMĄ

Susipažinkite su naujausia Outlander karta. Nesvarbu, ar naudojate jį kasdieniam važiavimui, ar nuotykių savaitgaliui, „Outlander“ yra pasiruošęs.

SISTEMA „ECO DRIVE“

Naujasis modelis OUTLANDER gerokai pranoksta lūkesčius, susijusius su poveikiu aplinkai. Nuo šiol aplinką tausojančios vairavimo priemonės yra esminė šio modelio automobilių dalis. MIVEC variklia yra ne tik efektyvus, bet ir užtikrina beprecedentę degalų ekonomiją ir mažą išmetamųjų teršalų kiekį.

foto

APIE SISTEMĄ „ECO DRIVE“

Aplinką tausojančios technologijos tapo esmine kasdienio gyvenimo dalimi, o naujasis modelis OUTLANDER pagamintas taip, kad pranoktų naudotojų lūkesčius. MIVEC variklis užtikrina beprecedentę degalų ekonomiją ir itin mažą išmetamųjų teršalų kiekį, tačiau yra neįtikėtinai galingas. Prie naujojo modelio OUTLANDER degalų naudojimo efektyvumo taip pat prisideda variklio išjungimo funkcija AS&G ir ECO režimas. Lengvas ir itin rafinuotas aerodinaminio dizaino kėbulas dar labiau mažina energijos nuostolius. Visgi naujajame modelyje OUTLANDER įdiegtos aplinką tausojančios technologijos nesumažina smagaus ir jaudinančio vairavimo įspūdžio, kurio tikisi vairuotojai.

NAUJOJO DIZAINO VARIKLIAI

foto

2,0 L DARBINIO TŪRIO MIVEC VARIKLIS

2,0 l darbinio tūrio MIVEC* benzininis variklis užtikrina puikią galią, greitėjimą ir didelį degalų sunaudojimo efektyvumą.

* Pažangi elektroninė „Mitsubishi“ vožtuvų atidarymo ir uždarymo intervalo kontrolės sistema

foto

SISTEMA „AUTO STOP & GO“ (AS&G)

Sistema „Auto Stop & Go“ (AS&G) mažina degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 kiekį, automatiškai išjungdama variklį, kai automobilis stovi, pavyzdžiui, laukiant prie šviesoforo. Atleidus stabdžių pedalą (modelio versijoje CVT) arba įspaudus sankabos pedalą (modelio versijoje MT), variklis nedelsiant paleidžiamas.

Pastaba. Sistema AS&G galima tik modelio versijose MT ir CVT.

foto

PAGALBINĖ SISTEMA „ECO DRIVE“

foto

FUNKCIJA „ECO MODE CONTROL“

Pasirinkus ECO režimą, pagerėja variklio, oro kondicionavimo sistemos ir keturių varančiųjų ratų sistemos energijos vartojimo našumas.

foto

FUNKCIJA „ECO DRIVE ASSIST“

Ekrane pateikiami duomenys, leidžiantys realiuoju laiku spręsti apie poveikį aplinkai.

foto

ĮVERTINIMAS „ECO SCORE“

Šis įvertinimas rodo automobilio poveikį aplinkai per visą nurodytą automobilio naudojimo laikotarpį. Kuo daugiau žalių lapelių rodoma ekrane, tuo geriau.

PATOGUMAI

Automobilio salone taip pat netrūksta funkcionalių patogumų. Naujajame modelyje OUTLANDER puikiai dera išskirtinė kokybė ir neįtikėtinas funkcionalumas, todėl jis yra tikras svajonių automobilis. Tapkite jo savininku ir įsitikinkite tuo patys.

NAUDINGOS TECHNOLOGIJOS

ŠVIESOS DIODŲ PRIEKINIAI ŽIBINTAI SU ŠVIESOS DIODŲ DIENOS ŽIBINTAIS

Šviesos diodų priekiniai žibintai yra sujungti su šviesos diodų dienos žibintais, taigi didina saugumą vairuojant dieną ir naktį.

ELEKTRA VALDOMAS BAGAŽINĖS DANGTIS

Bagažinės dangtis valdomas automatiškai – tiesiog paspauskite greta vairuotojo sėdynės esantį jungiklį.

BERAKTĖ ATRAKINIMO (UŽRAKINIMO) SISTEMA

Jei su savimi turite raktelį, galite paspausti priekinių durelių arba bagažinės dangčio išorėje esantį mygtuką ir užrakinti arba atrakinti automobilį. Paspaudę salone esantį variklio jungiklį, paleisite arba išjungsite variklį.

REGULIUOJAMI LIETAUS JUTIKLIAI

Lietaus jutikliai automatiškai įjungia priekinio stiklo valytuvus, kai ant stiklo aptinkama lašų. Jutikliai taip pat matuoja šviesos lygį ir įjungia automobilio žibintus, kai to reikia. Žibintai įjungiami ne tik temstant, bet ir, pavyzdžiui, įvažiavus į tunelį arba dienai apniukus dėl audros. Dėl šios technologijos vairuoti bet kokiomis sąlygomis tampa dar paprasčiau ir saugiau.

ELEKTRA VALDOMAS STOGLANGIS SU APSAUGOS NUO PRISPAUDIMO FUNKCIJA

Elektra valdomas stoglangis leis mėgautis grynu oru ir jaustis pro šalį skriejančio kraštovaizdžio dalimi.

ŠVIESOS DIODŲ PRIEKINIAI RŪKO ŽIBINTAI

Gerindami matomumą, priekiniai rūko žibintai didina saugumą ir kuria išskirtinį automobilio stilių.

ŠILDOMAS PRIEKINIS STIKLAS

Priekiniame stikle įrengti kaitinimo elementai neleidžia stiklui aprasoti ar užšalti, taigi greitai užtikrina gerą matomumą.

PELEKO FORMOS STOGAS

Peleko formos stogo antena stiprina sportiškumo ir rafinuotumo įspūdį.

TECHNINĖS SAVYBĖS

OUTLANDER pasižymi tokiomis techninėmis savybėmis, kurių tikitės iš patikimo miesto visureigio, įskaitant galingą greitėjimą bei greitą atsaką į visus vairuotojo veiksmus. Nesvarbu, kur keliausite, mėgausitės naujos kartos miesto visureigio teikiamais privalumais ir mažesniu poveikiu aplinkai – visureigis pasižymi itin našiu degalų naudojimu bei išmeta labai mažą CO2 kiekį.

foto

VISŲ RATŲ VALDYMO SISTEMA (S-AWC)

Ši integruota valdymo sistema užtikrina optimalų keturių varančiųjų ratų sistemos, sistemų „Active Stability Control“ (ASC) ir „Active Yaw Control“ (AYC) veikimą, neįtikėtiną ratų sukibimą net ir itin sudėtingomis sąlygomis, išsaugant puikų saugumą, patogumą ir degalų naudojimo našumą. S-AWC sistemos važiavimo režimo valdiklis leidžia lengvai pasirinkti tinkamiausią režimą, kai to norite: AWC ECO režimas užtikrina maksimalią ekonomiją, NORMAL režimas yra skirtas normalioms vairavimo sąlygoms, SNOW režimas padeda vairuoti važiuojant slidžiais paviršiais, LOCK režimas yra skirtas sudėtingoms kelio sąlygoms.

foto

2,0 L DARBINIO TŪRIO MIVEC VARIKLIS

2,2 l Naujojo dizaino 2,0 l darbinio tūrio variklis yra tylesnis ir efektyvesnis. Didžiausia variklio galia siekia 150 AG, esant 6 000 aps./min., o didžiausias sukimo momentas – 195 Nm, esant 4 200 aps./min. Variklis yra pagrįstas naująja MIVEC technologija, mažinančia poveikį aplinkai dėl mažesnio variklio svorio ir didesnės degalų ekonomijos.

foto

GERESNĖ KONTROLĖ

foto

SISTEMA „INVECS-III CVT“

Variklis suderintas su pažangia CVT sistema, automatiškai reguliuojančia variklio darbą, priklausomai nuo besikeičiančių kelio sąlygų, siekiant užtikrinti sklandų greitėjimą, kai to labiausiai reikia, ir išskirtinį degalų naudojimo našumą, kuriuo nepasižymi automobiliai su įprasta automatine transmisija. Visiškai įspaudus greičio pedalą, juntamas galingas variklio atsakas. Automatinė transmisija sklandžiai perjungia pavaras, taigi mėgausitės jaudinančiu ir tylesniu variklio darbu. Norėdami jaustis taip, lyg vairuotumėte automobilį su mechanine transmisija, galite įjungti 6 pavarų sportinį režimą ir naudotis pavarų perjungimo svirtimis.

foto

PAVARŲ PERJUNGIMO SVIRTIS

Sportinės elektroninės pavarų perjungimo svirtys leidžia sklandžiai perjungti pavaras, nenukeliant rankų nuo vairo.

Pastaba: Pavarų perjungimo svirtys galimos tik modelio versijose CVT ir AT.

foto

PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA

Sistema automatiškai palaiko automobilio greitį, nelaikant įspausto greičio pedalo, taigi galėsite labiau atsipalaiduoti ilgose kelionėse. Įspaudus stabdžių pedalą, sistema atjungiama.

PRAMOGŲ SISTEMOS

GARSO SISTEMOS VALDYMO EKRANAS

Garso sistemą valdyti itin lengva – tai atliksite naudodami 6,1 colio įstrižainės QVGA jutiklinį ekraną, kuriame taip pat rodomas galinės kameros fiksuojamas vaizdas

IŠMANIOJO TELEFONO SĄSAJA „Smartphone Link Display Audio“

Nesvarbu, kur keliausite, daugiau nuotykių patirsite ir jausitės saugesni, jei automobilyje naudositės programėlėmis „Android Auto™“ arba „Apple CarPlay“. Tiesiog USB laidu prijunkite savo išmanųjį telefoną prie išmaniojo telefono sąsajos „Smartphone Link Display Audio“ ir naudokitės įvairiomis funkcijomis bei pramoginiu turiniu.

IŠMANIOJO TELEFONO SĄSAJA „Smartphone Link Display Audio“ („Android Auto“)

Nesvarbu, kur keliausite, daugiau nuotykių patirsite ir jausitės saugesni, jei automobilyje naudositės programėle „Android Auto™“. Tiesiog USB laidu prijunkite savo išmanųjį telefoną prie išmaniojo telefono sąsajos „Smartphone Link Display Audio“ ir naudokitės įvairiomis funkcijomis bei pramoginiu turiniu.

* Tik įdiegus programėlę „Android Auto“.

IŠMANIOJO TELEFONO SĄSAJA „Smartphone Link Display Audio“ („Apple CarPlay“)

Nesvarbu, kur keliausite, daugiau nuotykių patirsite ir jausitės saugesni, jei automobilyje naudositės programėle „Apple CarPlay“. Tiesiog USB laidu prijunkite savo išmanųjį telefoną prie išmaniojo telefono sąsajos „Smartphone Link Display Audio“ ir naudokitės įvairiomis funkcijomis bei pramoginiu turiniu.

* Tik įdiegus programėlę „CarPlay“.

foto

PLATUS DIDELĖS RAIŠKOS EKRANAS

Didelės raiškos ekrane pateikiama aiškiai matoma informacija. Krypties ir atstumo simboliai užtikrina didesnį vairavimo saugumą.

foto

3D ŽEMĖLAPIO VAIZDAS

Miestų žemėlapiuose pateikiami 3D orientyrai. Viename ekrane tuo pat metu galėsite peržiūrėti žemėlapį, garso sistemos informaciją ir kitus duomenis.

foto

GARSO KOKYBĖS KONTROLĖ

Lengvas įvairių garso sistemos funkcijų valdymas. Garso sistemą valdyti itin lengva – tai atliksite naudodami 6,1 colio įstrižainės QVGA jutiklinį ekraną, kuriame taip pat rodomas galinės kameros fiksuojamas vaizdas.

foto

AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS GARSO SISTEMA „Rockford Fosgate®“

Mėgaukitės stulbinama garso kokybe, kurią užtikrina naujoji garso sistema, suprojektuota bendradarbiaujant su korporacija „Rockford Corporation“. Devyni garsiakalbiai, pagrįsti technologija „DTS Neural Surround™“, apsups Jus įspūdingos kokybės garsu.

Pastaba: „Rockford Fosgate®“ ir susiję logotipai yra Jungtinėse Amerikos Valstijose ir kitose šalyse registruoti korporacijos „Rockford Corporation“ prekių ženklai. „DTS Neutral Surround™“ yra korporacijos „DTS, Inc.“ prekės ženklas.

1. 3,5 cm skersmens paminkštintas išgaubtos formos aukštųjų dažnių garsiakalbis
2. 16 cm skersmens polipropileno kūgio formos garsiakalbis
3. 16 cm skersmens polipropileno bendraašis dvikryptis garsiakalbis
4. 25 cm skersmens žemųjų dažnių garsiakalbis
5. 710 W 8 kanalų stiprintuvas

foto

ELEKTRINIS STOVĖJIMO STABDYS SU AUTOMATINIO FIKSAVIMO FUNKCIJA

Stovėjimo stabdį lengva valdyti, naudojant ties grindimis įtaisytą mygtuką. Tiesiog pakelkite jungiklį į viršų, kai norite įjungti rankinį stabdį, arba jį įspauskite, kai norite atleisti rankinį stabdį. Sustojus prie šviesoforo, automatinio fiksavimo funkcija neleidžia automobiliui pajudėti net tuomet, kai atleidžiate stabdžių pedalą. Įspaudus greičio pedalą, stabdžiai atleidžiami.

foto

CD / MP3 GROTUVAS

Kokybiškas imtuvas ar CD grotuvas ir apatiniame prietaisų skydelyje įrengtas USB prievadas užtikrina lengvą skaitmeninio grotuvo prijungimą, norint jį įkrauti arba mėgautis norima muzika.

SAUGUMAS

Vairuoti yra smagiau, kai tai nekelia papildomų rūpesčių. Vairuodami OUTLANDER automobilį, galite būti tikri, kad modernios saugumo sistemos apsaugos Jus ir Jūsų keleivius. Į tokių sistemų sąrašą įeina itin saugus sustiprintas kėbulas RISE (angl. Reinforced Impact Safety Evolution), septynios SRS oro pagalvės ir išmaniosios elektroninės sistemos, padedančios išvengti priekinio susidūrimo.

SAUGUMO SISTEMŲ APŽVALGA

Pažangi saugos technologija užtikrina saugesnį ir patikimesnį vairavimą kelyje ir stovėjimo aikštelėse, dieną ir naktį. Išmanieji jutikliai, stebintys aplinką ir įspėjantys vairuotoją apie kylančius pavojus, aktyviosios sistemos, padedančios kontroliuoti automobilį, ir patikimos pasyviosios saugos sistemos lemia neįtikėtiną modelio OUTLANDER saugumą įvairiomis sąlygomis.

foto

SUSIDŪRIMO KAKTOMUŠA SMŪGIO ŠVELNINIMO SISTEMA (FCM)

Ši sistema padeda išvengti susidūrimo kaktomuša arba sušvelninti smūgį, jei susidūrimo išvengti buvo neįmanoma. Sistema, pasitelkdama integruotą kamerą ir lazerinį radarą, reaguoja į kitas transporto priemones ir pėsčiuosius.

Pastaba:
FCM: susidūrimo kaktomuša smūgio švelninimo sistemos (FCM) aptikimo ir kontrolės funkcijos yra tik pagalbinio pobūdžio ir nuo susidūrimo apsaugo ne visose situacijose. Prašome vairuoti saugiai ir nepasikliauti vien šia pagalbine sistema. FCM veikia tada, kai priešais Jus yra kita transporto priemonė. FCM taip pat reaguoja į pėsčiuosius, tačiau kartais sistema gali jų nepastebėti ar nesuveikti. Automatinio stabdymo funkcija įsijungia važiuojant nuo 5 iki 80 km/h greičiu (į pėsčiuosius sistema reaguoja važiuojant nuo 5 iki 65 km/h greičiu). FCM sistema neužtikrina nenutrūkstamo stabdymo – stabdžiai atleidžiami praėjus maždaug 2 sekundėms. Norėdamas, kad automobilis sustotų, vairuotojas turi įspausti stabdžių pedalą. Kai kuriais atvejais FCM sistema gali nesuveikti, jei vairuotojas, norėdamas išvengti eismo įvykio, imasi veiksmų – suka vairą ar įspaudžia greičio pedalą. Jei turite kokių nors klausimų, kreipkitės į vietinį „Mitsubishi“ atstovą ar pardavėją.

foto

PRIEŠAIS NĖRA TRANSPORTO PRIEMONIŲ

Jūsų pasirinktas greitis išlaikomas net tada, kai nukeliate koją nuo greičio pedalo.

foto

PRIEŠAIS YRA TRANSPORTO PRIEMONIŲ

Išlaikomas Jūsų pasirinktas atstumas iki priešais Jus važiuojančios transporto priemonės.

foto

PRIEŠAIS YRA TRANSPORTO PRIEMONĖ (STABDO (MAŽINA) GREITĮ)

Kai priešais Jus važiuojanti transporto priemonė pradeda važiuoti lėčiau arba sustoja, ACC sulėtina arba sustabdo Jūsų automobilį.

Pastaba:
ACC: ACC sistemos aptikimo ir kontrolės funkcijos yra tik pagalbinio pobūdžio. Prašome vairuoti saugiai ir nepasikliauti vien šia pagalbine sistema. Kartais ACC sistema gali nesuveikti. Sistema gali netinkamai įvertinti faktinę situaciją, priklausomai nuo priešakyje esančios transporto priemonės tipo, oro ir kelio sąlygų. Be to, sistema gali nespėti veiksmingai sustabdyti automobilio, jei priešais važiuojanti transporto priemonė sustoja staigiai arba kita transporto priemonė netikėtai persirikiuoja priešais Jus. Jei turite kokių nors klausimų, kreipkitės į vietinį „Mitsubishi“ atstovą ar pardavėją.

foto

SISTEMA, ĮSPĖJANTI APIE NUKRYPIMĄ NUO VAŽIUOJAMOSIOS JUOSTOS (LDW)

Ši sistema garsiniu ir vaizdiniu signalu įspėja vairuotoją apie automobilio nukrypimą nuo važiuojamosios juostos, neįjungus posūkio signalo.

Pastaba:
LDW: Sistema „Lane Departure Warning“, įspėjanti apie nukrypimą nuo važiuojamosios juostos, nėra skirta sumažinti riziką, kai vairuotojas neatidžiai stebi kelią (žvalgosi į šalis, yra išsiblaškęs ir pan.) arba pablogėjus matomumui dėl oro sąlygų ir t. t. Ji aptinka važiuojamosios juostos kraštus, važiuojant maždaug 65 km/h ar didesniu greičiu. Vairuokite atidžiai ir saugiai. Kartais sistema gali netinkamai nustatyti važiuojamosios juostos ribas. Papildomos informacijos rasite savininko vadove arba kreipkitės į pardavėją (atstovą).

foto

NEMATOMOS ZONOS STEBĖJIMO SISTEMA (BSW)

Ši saugos sistema yra pagrįsta galiniame buferyje įrengtais radaro jutikliais, aptinkančiais nematomoje zonoje (kairėje ir dešinėje pusėje) važiuojančias transporto priemones. Įsijungus BSW sistemai, kai neįjungti posūkio signalai, šoninio vaizdo veidrodėlyje įsižiebia įspėjamasis signalas. Aptikus transporto priemonę, kai automobilio posūkio signalas yra įjungtas, pasigirsta garsinis signalas ir atitinkamoje pusėje pradeda žybčioti šoninio vaizdo veidrodėlyje įrengti indikatoriai.

foto

Pastaba:
Nematomos zonos stebėjimo sistemos BSW aptikimo ir kontrolės funkcijos yra tik pagalbinio pobūdžio. Sistema ne visada įspėja apie nematomoje zonoje važiuojančias transporto priemones. Prašome vairuojant nepasikliauti vien šia pagalbine sistema. Nematomos zonos stebėjimo sistema „Blind Spot Warning“ kartais gali netinkamai veikti, priklausomai nuo eismo sąlygų, oro, kelio paviršiaus ir esamų kliūčių. Vairuotojai yra visiškai atsakingi už saugų vairavimą. Radaro bangos pavaizduotos tik iliustraciniais tikslais ir neatspindi faktinio jutiklių veikimo. Daugiau informacijos rasite savininko vadove.

foto

AUTOMATINIS TOLIMŲJŲ ŠVIESŲ REGULIAVIMAS

Kad vairuoti naktį būtų dar saugiau ir patogiau, tolimosios šviesos perjungiamos automatiškai, įjungiant artimąsias šviesas, kai aptinkama kita priešakyje važiuojanti transporto priemonė, ir vėl įjungiamos, kad Jums nereikėtų nukelti rankų nuo vairo ir perjungti šviesų rankiniu būdu.

SAUGOS TECHNOLOGIJOS SUTEIKIA DAUGIAU PASITIKĖJIMO SAVIMI STATANT AUTOMOBILĮ

APLINKOS STEBĖJIMAS IŠ VISŲ PUSIŲ

Vairuotojas gali peržiūrėti priekyje, gale ir šonuose įrengtų kamerų (įskaitant vaizdą iš viršaus) fiksuojamą vaizdą ir įsitikinęs, kad nematomoje zonoje nėra kliūčių, saugiau pastatyti automobilį.

foto

SISTEMA „REAR CROSS TRAFFIC ALERT” (RCTA)

Kai įsijungia RCTA sistema, matavimo prietaisų ekrane rodomas pranešimas. Galiniame buferyje įrengtiems radaro jutikliams aptikus artėjančią transporto priemonę, kai važiuojate atbuline eiga, pasigirsta garsinis signalas ir pradeda žybčioti abiejuose šoninio vaizdo veidrodėliuose įrengti indikatoriai.

Pastaba:
Nepasikliaukite vien šia sistema – kai kuriomis sąlygomis ji gali aptikti ne visas transporto priemones. Vairuotojai yra visiškai atsakingi už saugų vairavimą.

foto

ULTRAGARSINĖ ATSITIKTINIO GREITĖJIMO BLOKAVIMO SISTEMA (UMS)

Siekiant išvengti susidūrimų statant automobilį, garsinis ir vaizdinis įspėjamasis signalas įjungiamas, kai priekiniai arba galiniai jutikliai aptinka netoliese esančias kliūtis. Be to, sistema kontroliuoja variklio galią, jei vairuotojas netyčia įspaudžia greičio pedalą.

foto

Pastaba:
Ultragarsinės atsitiktinio greitėjimo blokavimo sistemos (UMS) aptikimo ir kontrolės funkcijos yra tik pagalbinio pobūdžio ir nuo atsitiktinio greitėjimo apsaugo ne visose situacijose. Prašome vairuoti saugiai ir nepasikliauti vien šia pagalbine sistema. Važiuojant sudėtingomis sąlygomis, siekiant išvengti trukdžių, galinčių kilti dėl UMS variklio galios reguliavimo funkcijos veikimo, sistema automatiškai išsijungia ir matavimo prietaisų skydelyje rodomas UMS sistemos simbolis OFF (kai išjungta FCM arba ASC funkcija). Jokia automatiškai stabdanti sistema nesustabdo automobilio iki galo. Automobilis nenustoja važiuoti, net jeigu sistema reguliuoja variklio darbą. Sistema gali neaptikti ultragarso gerai neatspindinčių tinklo formos kliūčių ir kliūčių su aštriais kampais. UMS nėra funkcijos, neleidžiančios automobiliui pajudėti iš vietos. Vairuotojas turi sustabdyti automobilį, įspausdamas stabdžių pedalą, kai to reikalauja važiavimo sąlygos. Ultragarso bangos pavaizduotos tik iliustraciniais tikslais ir neatspindi faktinio jutiklių veikimo. Daugiau informacijos rasite savininko vadove.

PATIKIMOS SAUGOS PRIEMONĖS

ATOMATIŠKAI TEMDOMAS GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIS

Veidrodėlis automatiškai slopina už Jūsų važiuojančių transporto priemonių priekinių žibintų atspindžius, taigi užtikrinamas geras matomumas ir saugesnis vairavimas.

RISE (angl. REINFORCED IMPACT SAFETY EVOLUTION) TIPO KĖBULAS

Įvykus susidūrimui, saugumo lygį pastebimai didina „Mitsubishi Motors“ kėbulo technologija RISE (angl. Reinforced Impact Safety Evolution), dėl kurios kėbulas veiksmingai sugeria smūgio jėgą ir nepraranda vientisumo.

7 SRS ORO PAGALVĖS

Priekinės, šoninės, langų zonos ir vairuotojo kelių zonos oro pagalvės apsaugos Jus ir Jūsų keleivius susidūrimo atveju.

Pastaba:
Oro pagalvės yra papildomos apsaugos sistemos „Supplemental Restraint System“ (SRS) dalis. Norėdami sumažinti išsiskleidžiančios oro pagalvės keliamą pavojų, visada užsisekite saugos diržą, sėdėkite išsitiesę sėdynės viduryje ir nesiremkite į dureles. 12 metų ir jaunesnius vaikus visada vežkite gale ir naudokite atitinkamas vaikų apsaugos priemones. Niekada netvirtinkite apgręžtos vaikiškos kėdutės prie priekinės sėdynės. Daugiau informacijos rasite savininko vadove ir instrukcijoje, pateiktoje su vaikiška kėdute.

foto

„EURO NCAP” 5 ŽVAIGŽDUČIŲ ĮVERTINIMAS

2012 metais modeliui OUTLANDER suteiktas „Euro NCAP“ 5 žvaigždučių įvertinimas, o 2013 metais – „Euro NCAP Advanced“ apdovanojimas už FCM sistemą.

foto

AKTYVIOS STABILUMO KONTROLĖS SISTEMA (ASC)

Sumažėjus ratų sukibimui slidžiame kelyje ar posūkyje, ASC sistema automatiškai sureguliuoja variklio galią ir stabdo atitinkamus ratus, padedama išlaikyti automobilio kontrolę ir neleisdama automobiliui slysti.

Pastaba:
ASC sistemos kontrolės funkcijos yra tik pagalbinio pobūdžio. Prašome vairuoti saugiai ir nepasikliauti vien šiomis pagalbinėmis sistemomis. Naudokite tik to paties tipo ir dydžio padangas visiems keturiems ratams. Automobilyje nemontuokite antrinėje rinkoje parduodamų blokuojamųjų diferencialų. Daugiau informacijos rasite savininko vadove.

foto

PAJUDĖJIMO ĮKALNĖJE SISTEMA (HSA)

Pradedant važiuoti stačioje įkalnėje, HSA sistema išlaiko įjungtus stabdžius iki dviejų sekundžių ir neleidžia automobiliui pariedėti atgal, kai atleidžiate stabdžių pedalą ir kol neįspaudžiate greičio pedalo.

Pastaba:
Sistema „Hill Start Assist“ (HSA) neatstoja saugaus vairavimo. Niekada nepasikliaukite vien šia sistema, važiuodami keliuose, kuriuose yra stačių įkalnių. Jei stabdžio pedalui tenka didelė apkrova arba įkalnė yra itin stati ar kelias yra slidus, automobilis gali pajudėti atgal. Ši sistema nėra skirta neleisti automobiliui pajudėti iš vietos itin stačiose įkalnėse ilgiau nei 2 sekundes. Nenaudokite šios sistemos vietoj rankinio stabdžio, norėdami, kad automobilis nepajudėtų iš vietos. Daugiau informacijos rasite savininko vadove.

GERIAUSIAS LAIMIKIS

TECHNINIAI DUOMENYS

2.0 L 2WD MIVEC SU 5-IŲ PAVARŲ MECHANINE TRANSMISIJA ASG 2.0 L 4WD MIVEC SU CVT AUTOMATINE TRANSMISIJA ASG
TRANSMISIJA 5MT 2WD (MECHANINĖ) CVT 4WD (AUTOMATINĖ)
ILGIS/PLOTIS/AUKŠTIS (MM) 4695/1810/1710 4695/1810/1710
VAŽIUOKLĖS BAZĖ (MM) 2670 2670
PROŠVAISA (MM) 190 190
VIETŲ SKAIČIUS (VNT.) 5 7
MINIMALUS APSISUKIMO SPINDULYS (M) 5,3 5,3
AUTOMOBILIO SVORIS (NUOSAVAS/MAKSIMALUS) (KG) 1510/1980 1540/2225
DEGALŲ TIPAS BENZINAS BENZINAS
DARBINIS TŪRIS (CM³) 1998 1998
MAKS. GALINGUMAS (KW/AG/APS/MIN.) 110/150/6000 110/150/6000
MAKS. SUKIMO MOMENTAS (NM/APS/MIN.) 195/4200 195/4200
PAGREITĖJIMAS 0-100 KM/VAL. (S) 13,3 13,3
MAKSIMALUS GREITIS (KM/VAL.) 190 190
TEMPIAMOS PRIEKABOS SVORIS (KG) 1600 1600
UŽMIESTYJE / MIESTE / VIDUTINĖS (L/100KM) 6,8/8.7/7,5 6,8/8.7/7,5
DEGALŲ BAKO TALPA (L) 60 60
VIDUTINĖ CO2 EMISIJA EURO 6D (G/KM) 171 171
KLASĖ

STANDARTINĖ ĮRANGA

INVITE INTENSE INTENSE + INSTYLE INSTYLE +
LED PRIEKINIAI IR GALINIAI DIENOS ŽIBINTAI
LED TRUMPŲJŲ IR ILGŲJŲ ŠVIESŲ ŽIBINTAI (TOLIMŲJŲ ŠVIESŲ ASISTENTAS)
LED PRIEŠ RŪKINIAI ŽIBINTAI
PRIEKINIŲ ŽIBINTŲ APIPLOVIMO PURKŠTUKAI
ELEKTRA VALDOMI PRIEKINIAI IR GALINIAI LANGAI SU VAIRUOTOJO LANGO PRISPAUDIMO KONTROLĖS MECHANIZMU
ELEKTRA VALDOMI IŠORINIAI GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIAI (JUODOS SPALVOS)
ELEKTRA VALDOMI, ŠILDOMI, UŽLENKIAMI GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIAI SU POSŪKIO SIGNALAIS
ELEKTRA VALDOMAS BAGAŽINĖS DANGTIS
PORANKIO APŠVIETIMAS
ŠILDOMAS VAIRAS
ELEKTRINIS STOVĖJIMO STABDIS SU FUNKCIJA „BRAKE AUTO HOLD“
ADAPTYVI PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA (ACC)
STOGLANGIS
4 VAIZDO KAMEROS, VAIZDUOJANČIOS 360 LAIPSNIŲ VAIZDĄ APLINK AUTOMOBILĮ
ATSTUMO DAVIKLIAI PRIEKYJE IR GALE
ATSTUMO DAVIKLIAI GALE
GALINĖ VAIZDO KAMERA
„BLUETOOTH“ LAISVŲ RANKŲ ĮRANGA SU VALDYMU ANT VAIRO
ŠILDOMOS PRIEKINĖS SĖDYNĖS
LIETAUS JUTIKLIS, AUTOMATINIS ŠVIESŲ JUTIKLIS
ŠILDOMAS LANGAS PRIEKINIŲ VALYTUVŲ ZONOJE
ODA TRAUKTOS SĖDYNĖS (VAIRUOTOJO SĖDYNĖ VALDOMA ELEKTRA)
SINTETINĖS ODOS PRIEKINĖS IR GALINĖS SĖDYNĖS (VAIRUOTOJO SĖDYNĖ VALDOMA ELEKTRA)
AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS MEDŽIAGA TRAUKTOS SĖDYNĖS
BERAKTĖ DURŲ UŽRAKINIMO IR VARIKLIO PALEIDIMO SISTEMA
KĖBULO SPALVA DAŽYTOS DURŲ RANKENĖLĖS
CHROMUOTOS STOGO IŠILGINĖS SIJOS
CENTRINIS DURŲ UŽRAKTAS SU NUOTOLINIU VALDYMU
GALINIAI PURVASARGIAI
16 COLIŲ LENGVO LYDINIO RATLANKIAI SU 215/70R16 PADANGOMIS
18 COLIŲ LENGVO LYDINIO RATLANKIAI SU 225/55R18 PADANGOMIS
ELEKTRA VALDOMA KETURIŲ VARANČIŲJŲ RATŲ PAVARA SU DIFERENCIALO BLOKAVIMU
CHROMO KĖBULO APDAILA
MITSUBISHI „RYKLIO PELEKO FORMOS“ ANTENA
KOJŲ APŠVIETIMAS
NAUJOJI KONSOLĖ
SPOILERIS ANT BAGAŽINĖS DANGČIO
„METALLIC“ SPALVA
STABDŽIŲ ANTIBLOKAVIMO ABS, JĖGOS PASKIRSTYMO EBD IR STIPRINTUVO BAS SISTEMOS
VAIRUOTOJO IR KELEIVIO SAUGOS ORO PAGALVĖS
ŠONINĖS SAUGOS ORO PAGALVĖS, ŠONINĖS SAUGOS ORO UŽUOLAIDOS (1 IR 2 SĖDYNIŲ EILĖS)
VAIRUOTOJO KELIŲ SAUGOS ORO PAGALVĖ
ELEKTRONINĖ STABILUMO ASC IR RATŲ PRASLYDIMO TCL KONTROLĖS SISTEMOS
VAIKIŠKŲ KĖDUČIŲ ISO-FIX TVIRTINIMO ELEMENTAI
ĮKALNĖS ĮVEIKIMO PAGALBOS SISTEMA HILL START ASSIST
ĮSPĖJIMO APIE NUKRYPIMĄ NUO KELIO JUOSTOS (LDW) SISTEMA
SUSIDŪRIMO PREVENCIJOS SISTEMA (FCM)
AKLOSIOS ZONOS STEBĖJIMO SISTEMA SU ATBULINIO EISMO STEBĖJIMO SISTEMA (REAR TRAFFIC ALERT)
PADANGŲ SLĖGIO STEBĖJIMO SISTEMA
AVARINIO STABDYMO METU ĮSIJUNGIANTYS AVARINIAI ŽIBINTAI
DEGALUS TAUPANTI AUTO STOP&GO (AS&G) SISTEMA
NUOLATINIO GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA (CRUISE CONTROL) SU GREIČIO RIBOJIMO FUNKCIJA
AM/FM/CD/MP3 GROTUVAS SU 6 GARSIAKALBIAIS
IŠSKIRTINĖ „ROCKFORD FOSGATE“ 710 W GALIOS AUDIO APARATŪRA SU 9 GARSIAKALBIAIS (SU SD LIZDU)
SISTEMA „SMARTPHONE-LINK DISPLAY AUDIO“
DVIEJŲ ZONŲ ELEKTRONINĖ KLIMATO KONTROLĖS SISTEMA
4 KRYPTIMIS REGULIUOJAMA VAIRO PADĖTIS
INFORMACINIS KOMPIUTERIS
USB JUNGTIS
MULTI INFORMACINIS LCD MONITORIUS MONOCHROMINIS
MULTI INFORMACINIS LCD MONITORIUS SPALVOTAS
AUTOMATIŠKAI TAMSĖJANTIS GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIS

UŽSISAKYTI SKAMBUTĮ

Vardas Pavardė
El. paštas
Telefono numeris
Miestas
Sutinku su privatumo politika