logo

PASIRUOŠKITE VEIKSMUI

ĮKVEPIANTIS DIZAINAS

Stilius, įkvepiantis norą vairuoti ir teikiantis pasitikėjimo savimi. Aptakios formos ir drąsios, dinamiškos linijos nepaliks abejingų, kad ir kur būtumėte.

PAJUSKITE JAUDULĮ

Nors stilingas kaip kupė, tačiau nekyla abejonių, kad tai gamintojo „Mitsubishi Motors“ sportinis visureigis. Dinamiška ir aptaki forma, išraiškingas priekis bei aukštosiomis technologijomis pagrįsti galiniai žibintai spinduliuoja sportišką energiją. Visos detalės harmoningai dera tarpusavyje skatindamos norą pažinti. Drąsios linijos. Platėjantys sparnai. Išraiškingos linijos teikia šuoliui pasirengusio sportininko įspūdį. Modelis ECLIPSE CROSS su stačiai įtaisytu galiniu stiklu privers atsigręžti ir nepaliks abejingų.

"ECLIPSE CROSS" PAVADINIMAS

Grakščios ir dinamiškos modelio „Eclipse Cross“ formos kuria tokį pat jaudinantį įspūdį ir įkvepia kaip ir šviesos žiedas, susidarantis visiško užtemimo metu. Itin sodri raudona naujojo automobilio kėbulo spalva primena švytintį saulės žiedą, matomą iš už mėnulio. Pavadinimas „Eclipse“, pirmąkart suteiktas Jungtinėse Amerikos Valstijose nuo 1989 m. leidžiamam populiariajam kupė modeliui, dabar yra derinamas su žodžiu „Cross“ (angliškojo žodžio „crossover“ (liet. sportinis visureigis) trumpinys). Pavadinimas „Eclipse Cross“ yra suteiktas naujajam modeliui, perkeliančiam vairavimo malonumą į aukštesnį lygmenį.

ĮKVEPIANTI ENERGIJA

Sportiškas, kruopščiai įrengtas salonas privers Jūsų širdį plakti greičiau ir sustiprins vairavimo malonumą. Kiekviena detalė yra sukurta taip, kad padėtų išlaikyti dėmesį ir neprarasti kontrolės. Taigi, automobiliui reaguojant į kiekvieną Jūsų judesį, mėgausitės intuityviu vairavimu.

foto

PROJEKCINIS EKRANAS „Head-Up Display“ (HUD)

Spalvotame projekciniame ekrane „Head Up Display“ patogiai rodoma svarbiausia informacija apie automobilį. Galite reguliuoti vaizdo ryškumą ir ekrano aukštį, pritaikydami jį savo poreikiams ir aplinkos sąlygoms. Ekranas pakyla arba nusileidžia įjungus degimą.

foto

GALINIS STIKLAS

Per pusiau padalytą galinį stiklą aiškiai matysite vaizdą automobilio gale, kurio neužstos žemai įtaisytos reguliuojamo aukščio galvos atramos, užtikrinančios patogią galvos padėtį.

foto

SĖDYNIŲ MEDŽIAGA

foto

STANDRATINĖ MEDŽIAGA

Pastaba. Odinių sėdynių šoninės dalys, atlošo galinė dalis, dalis sėdimosios dalies paviršiaus ir galvos atrama aptrauktos dirbtine oda (galinio centrinio porankio šoninės dalys, durelių porankiai ir durelių apdailos elementai taip pat aptraukti dirbtine oda).

foto

AUKŠTOS KOKYBĖS MEDŽIAGA SU „SILVER” STILIAUS SIŪLĖMIS

Pastaba. Odinių sėdynių šoninės dalys, atlošo galinė dalis, dalis sėdimojo paviršiaus ir galvos atrama aptrauktos dirbtine oda (galinio centrinio porankio šoninės dalys, durelių porankiai ir durelių apdailos elementai taip pat aptraukti dirbtine oda).

foto

ODA SU „ORANGE” STILIAUS SIŪLĖMIS

Pastaba. Odinių sėdynių šoninės dalys, atlošo galinė dalis, dalis sėdimojo paviršiaus ir galvos atrama aptrauktos dirbtine oda (galinio centrinio porankio šoninės dalys, durelių porankiai ir durelių apdailos elementai taip pat aptraukti dirbtine oda).

JŪSŲ PATOGUMUI

foto

GALINIŲ SĖDYNIŲ REGULIAVIMAS

Patogios, 200 mm atstumu slankiojamos galinės sėdynės su 9 pakopų atlošo funkcija gali būti paslenkamos iki galo, paliekant itin daug erdvės kojoms. Net ir tokiu atveju bagažinėje liks daug laisvos vietos. Be to, norėdami daugiau erdvės gale, galite atskirai atlenkti 60:40 santykiu perskirtą sėdynės atlošą.

foto

ELEKTRA REGULIUOJAMAS PANORAMINIS STOGAS

Stilingas perskirtas stoglangis su išoriniu paslenkamu stiklu teikia didesnį erdvės pojūtį vairuotojui ir visiems keleiviams. Norint įsileisti malonių saulės spindulių, užuolaidėles galima reguliuoti atskirai.

foto

GRAKŠTŪS SLENKSČIAI

Grakščios formos slenksčiai yra apsaugoti nuo purvo, kurio susikaupia ant durelių apdailos elementų, taigi į automobilį įlipsite ir iš jo išlipsite neišsitepdami drabužių.

PATIKIMAS VAIRAVIMAS

Pasiekite norimą vietą su technologija “Super All Wheel Control” (S-AWC) ir itin patvariu kėbulu. Sunkiai pravažiuojamuose keliuose, siaučiant audrai ir kitomis sudėtingomis sąlygomis situaciją padės valdyti veržlus ir greitas automobilio atsakas. Patirkite neįtikėtiną vairavimo malonumą ir begalinį įkvėpimą.

„SUPER-ALL WHEEL CONTROL“ (S-AWC) – INTEGRUOTA AUTOMOBILIO DINAMIKOS VALDYMO SISTEMA

Sistema S-AWC, kurią sudaro elektroninė keturių varančiųjų ratų kontrolės funkcija ir firminė „Mitsubishi Motors“ sistema „Active Yaw Control“ (AYC), kuri stabdydama optimaliai paskirsto sukimo momentą kairės ir dešinės pusės ratams, kelyje teikia dar daugiau pasitikėjimo savimi. Net jei netyčia paspausite stabdžių pedalą arba per stipriai spustelėsite greičio pedalą sniegu padengtame posūkyje, be didesnių pastangų išlaikysite kontrolę, nes sistema S-AWC, įvertindama kelio sąlygas realiuoju laiku ir reguliuodama stabdžius bei galinį diferencialą, pagerina automobilio valdymą. Įspėjamoji lemputė prietaisų skydelyje praneša apie sistemos S-AWC būseną. Norėdami pagerinti valdymo tikslumą posūkiuose, stabilumą važiuojant tiesiai ir manevringumą slidžiame kelyje, galite rinktis AUTO, SNOW arba GRAVEL režimą, atsižvelgdami į kelio sąlygas

foto

AUTO REŽIMAS

Užtikrina patikimą keturių varančiųjų ratų kontrolę įvairiomis sąlygomis.

foto

SNOW REŽIMAS

Didina stabilumą slidžiame kelyje ir yra optimaliai pritaikytas snieguotai dangai.

foto

GRAVEL REŽIMAS

Užtikrina puikų valdomumą sunkiai pravažiuojamuose keliuose ir padeda išvengti įklimpimo.

foto

1,5 L DARBINIO TŪRIO BENZININIS VARIKLIS SU TIESIOGINIO DEGALŲ ĮPURŠKIMO SISTEMA IR TURBOKOMPRESORIUMI

Naujai suprojektuotas mažesnis, bet našesnis variklis su turbokompresoriumi, užtikrinančiu galingą sukimo momentą esant mažoms ir vidutinėms apsukoms, garantuoja staigų greitėjimą vos tik spustelėsite greičio pedalą. Tokį greitą atsaką padeda užtikrinti tiesioginio kuro įpurškimo sistema, išmetimo kolektoriuje integruota cilindro galvutė, natriu užpildyti išmetimo vožtuvai, sistema „Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control“ (MIVEC) ir kt.

foto

INVECS-III CVT Ir 6 MT

Pažangi CVT transmisija ir naujoji laipsniška pavarų kontrolės sistema, leidžianti mėgautis sklandžiu pavarų perjungimu, užtikrina malonų ir galingą greitėjimą bei išskirtinį degalų naudojimo efektyvumą. Taip pat galite rinktis naują mažai sveriančią šešių pavarų mechaninę transmisiją..

foto
foto

ATLIKITE VISUS REIKIAMUS VEIKSMUS ATSIPALAIDAVĘ IR PATOGIAI

Stabilus, intuityvus ir nuspėjamas valdymas. Modelis ECLIPSE CROSS tiksliai klauso kiekvienos vairuotojo komandos – tai leidžia užtikrinti nepriekaištingai suderinta pakaba, klusni vairo sistema ir itin tvirta kėbulo konstrukcija, sustiprinta taikant taškinio suvirinimo technologiją ir panaudojus konstrukcinius klijus bei standartinį kėbulo sutvirtinimo strypą, įtaisytą virš variklio. Tuo pat metu visi keleiviai mėgausis itin patogia kelione bet kokiomis kelio sąlygomis.

SISTEMA „Auto Stop & Go“ (AS&G)

Automatiškai išjungdama variklį, kai automobilis stovi, pavyzdžiui, laukiant prie šviesoforo, sistema „Auto Stop & Go“ (AS&G) mažina degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 kiekį. Atleidus stabdžių pedalą (modelio versijoje CVT) arba paspaudus sankabos pedalą (modelio versijoje MT), variklis nedelsiant pasileidžia.

Pastaba. Įjungus sistemą „Brake Auto Hold“, variklis neįsijungs, kol nepaspausite greičio pedalo.

KOMFORTAS JŪSŲ KELIONEI

Išmaniosios technologijos, kurios dirba Jums. Malonios smulkmenos, kurios palengvins kasdienes keliones ir pradžiugins kiekvieną rytą.

NAUDINGOS TECHNOLOGIJOS

Priekiniame stikle įrengti kaitinimo elementai neleidžia stiklui aprasoti arba užšalti, taigi greitai užtikrina gerą matomumą.

ŠILDOMAS VAIRAS

Šildomas vairas užtikrina patogesnį vairavimą esant šaltam orui. Vairo šildymo jungiklis patogiai įtaisytas centriniame prietaisų skydelyje

ŠILDOMOS SĖDYNĖS

Vairuotojo, priekinės keleivio sėdynės ir dviejų galinių sėdynių sėdimojoje dalyje ir atlošuose yra įtaisyti šildytuvai, kuriuos įjungsite ir išjungsite patogiai pasiekiamais jungikliais.

foto

BERAKTĖ VALDYMO SISTEMA (KOS)

Jei su savimi turite raktelį, galite paspausti priekinių durelių arba bagažinės dangčio išorėje esantį mygtuką ir užrakinti arba atrakinti automobilį. Paspaudę salone esantį variklio jungiklį, įjungsite arba išjungsite variklį.

foto

ELEKTRINIS STOVĖJIMO STABDYS SU FUNKCIJA „BRAKE AUTO HOLD”

Tiesiog pakelkite jungiklį į viršų, jei norite įjungti rankinį stabdį, arba jį įspauskite, jei norite atleisti rankinį stabdį. Jei įjungta funkcija „Brake Auto Hold“, automobilis nepajudės iš vietos, net jei atleisite stabdžių pedalą. Paspaudus greičio pedalą, stabdžiai atleidžiami.

foto

LIETAUS JUTIKLIS

Lietaus jutiklis automatiškai įjungia priekinio stiklo valytuvus, kai ant priekinio stiklo aptinkama drėgmė.

foto

AUTOMATINIAI PRIEKINIAI ŽIBINTAI

Kai lauke yra tamsu, pavyzdžiui, vairuojant naktį arba važiuojant tuneliu, priekiniai žibintai įsijungia automatiškai, užtikrindami Jūsų saugumą ir patogumą.

foto

PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA „CRUISE CONTROL”

Sistema automatiškai palaiko automobilio greitį, vairuotojui nelaikant įspausto greičio pedalo, taigi galėsite labiau atsipalaiduoti ilgose kelionėse. Įspaudus stabdžių pedalą, sistema atjungiama.

foto

PADANGŲ SLĖGIO STEBĖJIMO SISTEMA (TPMS)

TPMS sistemą sudaro ratuose įrengti jutikliai ir siųstuvai, kurie stebi oro slėgį padangose ir, šiam stipriai sumažėjus bent vienoje padangoje, įsižiebia įspėjamoji lemputė matavimo prietaisų skydelyje.

foto

GREIČIO RIBOTUVAS

Greičio ribotuvas neleidžia viršyti vairuotojo pasirinkto greičio. Važiuojant nuokalnėje gali tekti įspausti stabdžių pedalą tam, kad neviršytumėte greičio. Garsinis ir vaizdinis signalas įspės Jus apie viršijamą nustatytą greitį.

foto

SPALVOTAS LCD EKRANAS, KURIAME PATEIKIAMA ĮVAIRI INFORMACIJA

Itin lengvai perskaitysite duomenis, pateikiamus dideliame (4,2 colio) skystųjų kristalų ekrane, įrengtame matavimo prietaisų skydelio centre. Ekrane aiškiai pateikiama įvairi naudinga informacija apie automobilio būseną, Jūsų kelionę, lauko temperatūrą, pagalbinės valdymo sistemos ECO ir kitas funkcijas.

foto

PATIKIMA APSAUGA

Pažangi saugos technologija užtikrina saugesnį ir patikimesnį vairavimą kelyje ir stovėjimo aikštelėse dieną ir naktį. Išmanieji jutikliai, stebintys aplinką ir įspėjantys vairuotoją apie kylančius pavojus, aktyviosios sistemos, padedančios kontroliuoti automobilį, ir patikimos pasyviosios saugos sistemos lemia neįtikėtiną modelio ECLIPSE CROSS saugumo lygį įvairiomis sąlygomis.

foto

SUSIDŪRIMO KAKTOMUŠA SMŪGIO ŠVELNINIMO SISTEMA (FCM)

Ši sistema padeda išvengti susidūrimo kaktomuša arba sušvelnina smūgį, jei susidūrimo išvengti neįmanoma. Sistema, pasitelkdama integruotą kamerą ir lazerinį radarą, reaguoja į kitas transporto priemones ir pėsčiuosius.

foto

ADAPTYVIOJI PASTOVAUS GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA „ADAPTIVE CRUISE CONTROL”

Ši sistema pasitelkia radarą, kad išlaikytų pasirinktą atstumą tarp Jūsų automobilio ir priešakyje važiuojančios transporto priemonės ir taip užtikrintų didesnį saugumą ir Jūsų ramybę. Ji mažina vairuotojo įtampą, ypač spūstyse greitkeliuose.

foto

Pastaba. ACC sistemos aptikimo ir kontrolės funkcijos yra tik pagalbinio pobūdžio. Prašome vairuoti saugiai ir nepasikliauti vien šia pagalbine sistema. Kai kuriais atvejais ACC sistema gali nesuveikti. Sistema gali netinkamai įvertinti faktinę situaciją, priklausomai nuo priešakyje esančios transporto priemonės tipo, oro ir kelio sąlygų. Be to, sistema gali nespėti veiksmingai sustabdyti automobilio, jei priešais važiuojanti transporto priemonė sustoja staigiai arba kita transporto priemonė netikėtai persirikiuoja priešais Jus. Jei turite kokių nors klausimų, kreipkitės į vietinį „Mitsubishi“ atstovą ar pardavėją.

foto

SISTEMA „LANE DEPARTURE WARNING” (LDW)

Ši sistema garsiniu ir vaizdiniu signalu įspėja vairuotoją apie automobilio nukrypimą nuo važiuojamosios kelio dalies, neįjungus posūkio signalo.

Pastaba. Sistema „Lane Departure Warning“, įspėjanti apie nukrypimą nuo važiuojamosios kelio dalies, nėra skirta rizikai sumažinti, kai vairuotojas neatidžiai stebi kelią (žvalgosi į šalis, yra išsiblaškęs ir pan.) arba pablogėjus matomumui dėl oro sąlygų ir t. t. Ji yra skirta važiuojamajai kelio daliai stebėti, automobiliui judant maždaug 65 km/h ar didesniu greičiu. Vairuokite atidžiai ir saugiai. Kartais sistema gali netinkamai aptikti važiuojamąją kelio dalį. Daugiau informacijos rasite savininko vadove.

foto

SISTEMA „AUTOMATIC HIGH BEAM” (AHB)

Dėl didesnio saugumo ir patogumo vairuojant naktį tolimosios šviesos automatiškai yra perjungiamos į artimąsias šviesas, kai aptinkama kita priešakyje važiuojanti transporto priemonė, ir vėl įjungiamos, kad Jums nereikėtų nukelti rankų nuo vairo siekiant perjungti šviesas.

Pastaba. Ši sistema įsijungia važiuojant maždaug 40 km/h ar didesniu greičiu, bet neveikia, jei važiuojate lėčiau. Daugiau informacijos rasite savininko vadove.

foto

NEMATOMOS ZONOS STEBĖJIMO SISTEMA „BLIND SPOT WARNING” (BSW)

Ši saugos sistema pagrįsta radaro jutikliais, įrengtais galiniame buferyje, aptinkančiais į nematomą zoną (kairėje ir dešinėje pusėje) patenkančias transporto priemones. Įsijungus BSW sistemai ir išsijungus posūkio signalui, šoninio vaizdo veidrodėlyje įsižiebia įspėjamoji lemputė. Aptikus transporto priemonę, kai įjungtas posūkio signalas, atitinkamos pusės šoninio vaizdo veidrodėlyje pradeda žybčioti įspėjamosios lemputės ir pasigirsta garsinis signalas.

Pastaba. Nematomos zonos stebėjimo sistemos „Blind Spot Warning“ (BSW) aptikimo ir kontrolės funkcijos yra tik pagalbinio pobūdžio. Sistema ne visada įspėja apie į nematomą zoną patenkančias transporto priemones. Prašome vairuojant nepasikliauti vien tik šia pagalbine sistema. BSW sistema kartais gali netinkamai veikti, priklausomai nuo eismo sąlygų, oro, kelio paviršiaus ir esamų kliūčių. Vairuotojai yra visiškai atsakingi už saugų vairavimą. Radaro bangos pavaizduotos tik iliustraciniais tikslais ir neatspindi faktinio jutiklių veikimo. Daugiau informacijos rasite savininko vadove.

foto

PAJUDĖJIMO ĮKALNĖJE SISTEMA „HILL START ASSIST” (HSA)

Pradedant važiuoti stačioje įkalnėje, HSA išlaiko įjungtus stabdžius iki dviejų sekundžių ir neleidžia automobiliui pariedėti atgal, kai atleidžiate stabdžių pedalą ir kol neįspaudžiate greičio pedalo.

Pastaba. Sistema „Hill Start Assist“ (HSA) neatstoja saugaus vairavimo. Niekada nepasikliaukite vien tik šia sistema važiuodami keliuose, kuriuose yra stačių įkalnių. Jei stabdžio pedalui tenka didelė apkrova arba įkalnė yra itin stati ar kelias yra slidus, automobilis gali pajudėti atgal. Ši sistema nėra skirta neleisti automobiliui pajudėti iš vietos itin stačiose įkalnėse ilgiau nei 2 sekundes. Nenaudokite šios sistemos vietoj rankinio stabdžio, norėdami, kad automobilis nepajudėtų iš vietos. Daugiau informacijos rasite savininko vadove.

foto

KĖBULO TECHNOLOGIJA RISE

Įvykus susidūrimui, saugumo lygį pastebimai didina „Mitsubishi Motors“ kėbulo technologija RISE („Reinforced Impact Safety Evolution“), kuriai esant ne tik kėbulas veiksmingai sugeria smūgio jėgą, bet ir yra užtikrinamas kėbulo vientisumas..

foto

7 SRS ORO PAGALVĖS

Priekinės, šoninės, langų zonos ir vairuotojo kelių zonos oro pagalvės apsaugos Jus ir Jūsų keleivius susidūrimo atveju.

Pastaba. Oro pagalvės yra papildomos apsaugos sistemos „Supplemental Restraint System“ (SRS) dalis. Norėdami sumažinti išsiskleidžiančios oro pagalvės keliamą pavojų, visada užsisekite saugos diržą, sėdėkite išsitiesę sėdynės viduryje ir nesiremkite į dureles. Jei įmanoma, 12 metų ir jaunesnius vaikus visada vežkite gale ir naudokite atitinkamas vaikų apsaugos priemones. Jei ant priekinės sėdynės vežate apgręžtą ir saugos diržu prisegtą vaikišką kėdutę, atjunkite SRS oro pagalvę. Daugiau informacijos rasite savininko vadove ir vaikiškos kėdutės instrukcijoje.

TEST

TECHNINIAI DUOMENYS

1.5 L 2WD TURBO MIVEC 6 MT 1.5 L 2WD TURBO MIVEC CVT 1.5 L 4WD TURBO MIVEC CVT
PRIEKINIAI STABDŽIAI VENTILIUOJAMI DISKINIAI VENTILIUOJAMI DISKINIAI VENTILIUOJAMI DISKINIAI
GALINIAI STABDŽIAI DISKINIAI DISKINIAI DISKINIAI
VARIKLIS 1.5 L TURBO MIVEC 1.5 L TURBO MIVEC 1.5 L TURBO MIVEC
MAKS. GALIA (KW (AG)/RPM) 120 (163)/5,500 120 (163)/5,500 120 (163)/5,500
MAKS. SUKIMO MOMENTAS (NM (KG-M)/RPM) 250/1,800-4,500 250/1,800-4,500 250/1,800-4,500
DEGALŲ TIPAS BENZINAS BENZINAS BENZINAS
DEGALŲ BAKO TALPA (L) 63 63 60
AUTOMOBILIO SVORIS (KG) 1425 1490 1550
PAKRAUTO AUTO. SVORIS (KG) 2050 2150 2150
MAKS. STOGO KROVUMAS 80 89 80
ĮSIBĖGĖJIMAS (0-100KM/H) (S) 10,3 9,3 9,8
MAKS. GREITIS (KM/VAL.) 205 200 200
DEGALŲ SĄNAUDOS (MIESTE) (L/100KM) 8,2 8,0 8,2
DEGALŲ SĄNAUDOS (UŽMIESTYJE) (L/100KM) 5,7 6,0 6,2
DEGALŲ SĄNAUDOS (VIDUTINĖS) (L/100KM) 6,6 6,7 7
CO2 EMISIJA (G/KM) 151 154 159
KLASĖ

STANDARTINĖ ĮRANGA

INFORM INVITE INTENSE INSTYLE
STABDŽIŲ ANTIBLOKAVIMO ABS, JĖGOS PASKIRSTYMO EBD IR STIPRINTUVO BAS SISTEMOS
VAIRUOTOJO IR KELEIVIO SAUGOS ORO PAGALVĖS
ŠONINĖS SAUGOS ORO PAGALVĖS, ŠONINĖS SAUGOS ORO UŽUOLAIDOS (1 IR 2 SĖDYNIŲ EILĖS)
VAIRUOTOJO KELIŲ SAUGOS ORO PAGALVĖ
AVARINIO STABDYMO SISTEMA FORWARD COLLISION MITIGATION (FCM)
LINIJŲ KIRTIMO ĮSPĖJIMO SISTEMA LANE DEPARTURE WARNING (LDW)
AVARINIO STABDYMO METU ĮSIGJUNGIANTYS AVARINIAI ŽIBINTAI
EISMO STEBĖJIMO IR STABDYMO SISTEMA CITY CRASH PROVISION
AKLOSIOS ZONOS STEBĖJIMO SISTEMA
PADANGŲ SLĖGIO STEBĖJIMO SISTEMA
ELEKTRONINĖ STABILUMO ASC IR RATŲ PRASLYDIMO TCL KONTROLĖS SISTEMOS
ĮKALNĖS ĮVEIKIMO PAGALBOS SISTEMA HILL START ASSIST
VAIKIŠKŲ KĖDUČIŲ ISO-FIX TVIRTINIMO ELEMENTAI
SPORT RĖŽIMAS SU AUTOMATINE PAVARŲ DĖŽE
IMOBILAIZERIS
NUOLATINIO GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA (CRUISE CONTROL) SU GREIČIO RIBOJIMO FUNKCIJA
AM/FM/CD/MP3 GROTUVAS SU 6 GARSIAKALBIAIS
ATSTUMO DAVIKLIAI PRIEKYJE IR GALE
AUTOMATINIS ORO KONDICIONIERIUS
DVIEJŲ ZONŲ ELEKTRONINĖ KLIMATO KONTROLĖS SISTEMA
4 KRYPTIMIS REGULIUOJAMA VAIRO PADĖTIS
INFORMACINIS KOMPIUTERIS
2 USB JUNGTYS
MULTI INFORMACINIS LCD MONITORIUS SPALVOTAS
AUTOMATIŠKAI TAMSĖJANTIS GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIS
TAMSINTI GALINIŲ LANGŲ STIKLAI
„BLUETOOTH“ LAISVŲ RANKŲ ĮRANGA SU VALDYMU ANT VAIRO
GARSO SISTEMOS VALDYMAS ANT VAIRO
ŠILDOMAS VAIRAS
ODA TRAUKTAS VAIRAS IR PAVARŲ PERJUNGIMO SVIRTYS
MENTELĖS PAVAROMS PERJUNGTI PRIE VAIRO
LIETAUS JUTIKLIS, AUTOMATINIS ŠVIESŲ JUTIKLIS
ŠILDOMAS GALINIS LANGAS
PORANKIS PRIEKYJE
REGULIUOJAMAS PORANKIS PRIEKYJE SU PUODELIŲ LAIKIKLIAIS
60:40 SANTYKIU DALOMA IR SULANKSTOMA ANTROJI SĖDYNIŲ EILĖ SU REGULIUOJAMU ATLOŠU
60:40 SANTYKIU DALOMA IR SULANKSTOMA ANTROJI SĖDYNIŲ EILĖ SU REGULIUOJAMU ATLOŠU BEI REGULIAJAMA SĖDIMĄJA DALIMI
BAGAŽO SKYRIAUS UŽDANGALAS
ELEKTRA VALDOMI PRIEKINIAI IR GALINIAI LANGAI SU VAIRUOTOJO LANGO PRISPAUDIMO KONTROLĖS MECHANIZMU
MECHANIŠKAI REGULIUOJAMOS SĖDYNĖS, MECHANIŠKAI REGULIUOJAMAS VAIRUOTOJO SĖDYNĖS AUKŠTIS
MEDŽIAGA TRAUKTOS SĖDYNĖS
ELEKTRA VALDOM, ŠILDOMI, IŠORINIAI GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIAI
ELEKTRA VALDOMI, ŠILDOMI, UŽLENKIAMI GALINIO VAIZDO VEIDRODĖLIAI SU POSŪKIO SIGNALAIS
16 COLIŲ LENGVO LYDINIO RATLANKIAI SU 215/70R16 PADANGOMIS
18 COLIŲ LENGVO LYDINIO RATLANKIAI SU 225/55R18 PADANGOMIS
CENTRINIS DURŲ UŽRAKTAS SU NUOTOLINIU VALDYMU
ADAPTYVI NUOLATINIO GREIČIO PALAIKYMO SISTEMA
IŠSKIRTINĖ „ROCKFORD FOSGATE“ 710 W GALIOS AUDIO APARATŪRA SU 9 GARSIAKALBIAIS (SU SD LIZDU)
NAVIGACIJOS SISTEMA
4 VAIZDO KAMEROS, VAIZDUOJANČIOS 360 LAIPSNIŲ VAIZDĄ APLINK AUTOMOBILĮ
ŠILDOMOS PRIEKINĖS SĖDYNĖS
ŠILDOMOS GALINĖS SĖDYNĖS
HEAD-UP EKRANAS
ŠILDOMAS VISAS PRIEKINIS STIKLAS
AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS MEDŽIAGA TRAUKTOS SĖDYNĖS
JUODOS SPALVOS ODA TRAUKTOS SĖDYNĖS SU ORANŽINĖS SPALVOS SIŪLĖMIS (VAIRUOTOJO SĖDYNĖ VALDOMA ELEKTRA)
BERAKTĖ DURŲ UŽRAKINIMO IR VARIKLIO PALEIDIMO SISTEMA
DVIGUBAS EL. VALDOMAS PANORAMINIS STOGLANGIS
GARSO IZOLIACIJĄ GERINANTIS PRIEKINIS STIKLAS
ELEKTRINIS STOVĖJIMO STABDIS
“PASITIK” IR “PALYDĖK” NAMO FUNKCIJA
TOLIMŲJŲ ŠVIESŲ ASISTENTAS
LED TRUMPŲJŲ ARTIMŲJŲ ŠVIESŲ ŽIBINTAI
LED DIENOS ŽIBINTAI
PRIEKINIAI RŪKO ŽIBINTAI
PRIEKINIŲ ŽIBINTŲ APIPLOVIMO PURKŠTUKAI
KĖBULO SPALVA DAŽYTOS DURŲ RANKENĖLĖS
JUODOS SPALVOS STOGO IŠILIGINĖS SIJOS
SPOILERIS ANT BAGAŽINĖS DANGČIO
ELEKTRA VALDOMA KETURIŲ VARANČIŲJŲ RATŲ PAVARA S-AWC
RYKLIO PELEKO FORMOS ANTENA
CHROMO KĖBULO APDAILA
„METALLIC“ SPALVA
215/70R16 PADANGOS IR 16 COLIŲ SKERSMENS X 6,5JJ PLIENINIAI RATLANKIAI SU GAUBTAIS
AM/FM/CD/MP3 GROTUVAS SU 4 GARSIAKALBIAIS

UŽSISAKYTI SKAMBUTĮ

Vardas Pavardė
El. paštas
Telefono numeris
Miestas
Sutinku su privatumo politika